سلام خدمت شما دوستان خوبم

ممنون از اینکه وبلاگ من رو برای خواندن انتخاب کردیم

امروزه سایت های بسیار زیادی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی و ساخته شده اند که روز به روز هم به تعداد این سایت ها افزوده می شود اگر سایت تان را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس ساخته باشید حتما تا به حال از قالب های وردپرس مختلفی برای سایت خود استفاده کرده اید.

در این وبلاگ قصد داریم هر قالب وردپرس را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم و امکانات و قابلیت های آن را بسنجیم تا ببینیم که چگونه می توانیم یک قالب وردپرس حرفه ای و کارآمد را برای سایت وردپرسی خودمان انتخاب کنیم.

به احتمال بسیار زیاد تا به حال قالب های وردپرسی زیادی را روی سایت تان امتحان کرده اید و نتیجه جالب و مورد دلخواه تان را نگرفته اید و حتما می دانید که روی سایت های آنلاین نباید زیاد قالب را تغییر دهید چون کدنویسی سایت تان با مشکل روبرو می شود.

بنابراین قصد بنده از تاسیس این وبلاگ این بود تا تک تک قالب های وردپرسی که معروف و محبوب شده اند را بررسی کنیم تا قبل از اینکه متحمل هزینه شویم و قالب های وردپرسی زیادی را روی سایت مان تست کنیم حداقل قبلش اطلاعات آن قالب وردپرس مورد نظر را به خوبی بررسی کرده باشیم تا بعد از خرید قالب وردپرس و نصب آن حداقل نیازهایی که دنبالش بودیم را به دست آورده باشیم.

شما عزیزان می توانید هرگونه سوال انتقاد یا پیشنهادی دارید را با ایمیل زیر با بنده در میان بگذارید:

karbarwp@gmail.com

 

با تشکر ازشما...