قالب سون یک قالب چند منظوره وردپرس است که با استفاده از آن می توانید طراحی سایت های مختلفی را به راحتی و کاملا حرفه ای انجام دهید با استفاده از پوسته وردپرس سون می توانید انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی، آموزشگاهی و... را به راحتی طراحی کنید

قالب سون نسخه اورجینال ، راستچین و فارسی شده

قالب سون از بهترین و جذاب ترین های قالب وردپرس است که طراحی بسیار زیبایی داشته همچنین کدنویسی آن بصورت خیلی حرفه ای و روان انجام شده است. امکانات و قابلیت های زیادی در قالب چندمنظوره سون نهفته است، امکانات و قابلیت هایی شامل : داشتن المان های مختلف و جذاب برای نمایش در قسمت های مختلف سایت، داشتن گالری تصاویر بسیار زیبا و کاربردی، پشتیبانی از نمونه کارهای شما، دارای استایل نمایش اعضای گروه و کلی امکانات دیگه ....

قالب the7

مطمعن باشید قالب the7 یکی از مناسب ترین و بهترین انتخاب هر آکادمی وبکیما است و واقعا هر وب مستری که یک بار با این قالب سایت طراحی کند عاشق قالب the7 خواهد شد. جالب اینجاست که این قالب از نظر طراحی رابط کاربری بسیار حرفه ای عمل کرده و هر مدل قابلیت و امکانات که بخواهید در پنل تنظیمات قالب سون پیدا خواهیدکرد.

قالب سون قطعا یک انتخاب عالی برای سایت شماست....

قالب ۷ ، یکی از قالب هایی است که ما به شما برای طراحی حرفه ای سایتتان پیشنهاد می دهیم. قالب the 7 برای افرادی که خوش سلیقه و حرفه ای هستند ساخته شده است.

قالب وردپرس seven توسط تیم Dream-Theme کدنویسی و طراحی شده است که از تاریخ منتشر شدن این قالب طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده بطوری که یکی  از پر فروش ترین قالب های وردپرس در جهان است.

 

قالب وردپرس the7

 

قالب ۷ از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین قالب های دنیا

قالب وردپرس the7 ، توسط تیم آکادمی وبکیما بصورت کامل فارسی سازی شده ، و همچنین بهترین فونت های وب فارسی هم برای این قالب تنظیم شده که می توانید در پنل تنظیمات قالب فونت های مورد علاقه تان را در قسمت های مختلف قالب بکار ببرید.

 

فونت اورجینال محصولات وبکیما

فونت های ایرانی در محصولات وبکیما

 

با قالب سون محدودیت معنی ندارد....!

وقتی با قالب ۷ طراحی سایت انجام میدید ، مهم نیست که چه قالبی مد نظرتونه ، هر قالبی که می خواهید برای مثال قالب شرکتی ، قالب فروشگاهی ، قالب تجاری ، قالب خبری مجله ای و هر مدل قالب دیگه ای که به ذهنتون می رسه رو می تونید با قالب the7 طراحی کنید.

پنل تنظیمات فوق حرفه ای قالب سون شما رو از بیشتر افزونه های وردپرس بی نیاز می کنه ...

در قالب وردپرس the7 یک پنل تنظیمات فوق العاده در اختیار شماست که می تونید مدیریت تمامی بخش های سایت رو براحتی انجام داده و هر قسمت رو که مایل بودید شخصی سازی کنید.

 

پنل تنظیمات قالب وردپرس the 7

 

قالب سون کاملا ریسپانسیو است ...

قالب وردپرس ۷ ، در تمامی دیواس ها بصورت کاملا حرفه ای ریسپانسیو شده بصورتی که در موبایل و تبلت هم خیلی زیبا به نمایش در میاد.

 

قالب وردپرس ریسپانسیو

 

امکانات و قابلیت های دیگر قالب سون

  • پشتیبانی کامل وبکیما
  • آپدیت های رایگان از آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما
  • نصب آسان در یک دقیقه
  • نصب رایگان توسط تیم پشتیبانی وبکیما
  • دارای بسته نصب آسان با دمویی بسیار زیبا و آماده استفاده
  • قالب وردپرس چندمنظوره
  • قالب وردپرس شرکتی
  • قالب وردپرس فروشگاهی
  • طراحی سایت حرفه ای با قالب وردپرس سون
  • دارای صفحه ساز حرفه ای ویژوال کامپوزر

با عضویت در کانال تلگرام وبکیما از جدیدترین آموزش های رایگان خیلی زود مطلع شوید، علاوه بر آن می توانید انواع قالب ها و افزونه های پرکاربرد وردپرس را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید، همچنین ما در کانال تلگرام وبکیما به شما جدیدترین متدهای لینک سازی خارجی سایت و سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را آموزش می دهیم، برای عضویت از لینک زیر استفاده کنید:
عضـــویت در کانـــال تلگرام وبکیــــــــــما